Thursday, June 9, 2011

Huggies Pelena 3.AVI Size


huggiesdiapers.org Djali im vesh Huggies Size Dhandri 3 dhe ne vetëm dashurinë e tyre. Ai është në Huggies që ai ishte një fëmijë, herë pas here. Ne kemi provuar një bandë të markave të ndryshme ... Pampers gjithashtu ka punuar mirë për ne, por Hugges janë po aq të mira dhe më pak të shtrenjtë. Ne u përpoq krejt të lirë-o dyqan e pelena, por nuk mendoj se ata kanë bërë një punë shumë të mirë thithjen "e madhe", shuma e lëngjeve ose gjysmë-solids. Markë të ruajtur e pelena është e mirë, kur djali im është në kujdesin e fëmijëve dhe ata në mënyrë rutinore të ndryshojë pelenaçdo 2 orë. Ai do të shkojë me rreth 8 pelena në ditë të paktën. Dhe ende ai do të dërgohet në shtëpi me rrobat e pista çdo ditë. Me madhësinë Huggies pelena 3 - ne nuk kemi pasur rrobat e shkatërruar nga rrjedhjet poopy. Gjithashtu nuk është një punë e madhe në qoftë se ai bie në gjumë para se ne ndryshim pëlhurë me lajle e tij. Ai lehtë mund të shkojnë 3-4 orë në një pëlhurë me lajle dhe unë nuk kam asnjë merak për rrjedhjet ose derdhjet. Nëse ju nuk e keni provuar Huggies pelena, unë sugjeroj që ju jep atyre një provoni. Ejani në më shumë se për web faqen time për disa marrëveshje të mirë nëHuggies pelena dorëzuar në derën tuaj! huggiesdiapers.org

Friends Link : +99% Cheapest Watches !!1 Donut Shop K Cup Buy Now




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links